V Novi KBM smo prepričani, da se z upoštevanjem najpomembnejših zapovedi varnega spletnega nakupovanja zanesljivo izognemo goljufom in preprečimo njihove poskuse prevar.
| Ne zaupajte ponudbam, ki so »preveč dobre, da bi bile resnične«. |
Če vam nekdo zatrjuje, da lahko obogatite na hitro, ne verjemite. | |
Ne pristanite na ponudbe, za katere se morate odločiti zelo hitro. Vzemite si čas in dobro preverite, kaj vam obljubljajo. | |
Nikoli ne nakazujte denarja preden ne preverite prejemnika – podjetje ali posameznika. | |
Nikoli ne pošiljajte denarja nekomu, ki ga ne poznate ali plačujte preko plačilnih inštrumentov, ki so vam tuji. |
| Nikoli ne omogočite dostopa do svojega računalnika osebi, ki je ne poznate dobro. |
Ne zaupajte bančnih ali osebnih podatkov osebam, ki jih ne poznate zelo dobro. | |
Ne dostopajte do internetnih strani preko linkov, ki jih dobite v e-pošti. | |
Če zaznate prevaro ali če ste žrtev prevare, NE OKLEVAJTE in prevaro prijavite – lahko tudi na info@nkbm.si Nič sramotnega ni, če ste bili prevarani, saj so goljufi zelo zviti in ne pozabite, da gre najpogosteje za organiziran kriminal. | |
Preden vložite svoj denar v posel, ki ga ne poznate zelo dobro, vprašajte za nasvet neodvisnega strokovnjaka. |
| KAJ NAREDITI. KO UGOTOVITE ALI SUMITE, DA STE ŽRTVE PREVARE? Poiščite pomoč. Takoj prekinite kontakt z goljufi. Takoj prenehajte pošiljati denar. Obvestite policijo. Obvestite svojo banko, dosegljivi smo na info@nkbm.si in pričnite s postopkom reklamacije. Dobro je vedeti, da če odreagirate dovolj hitro, lahko plačilo še zaustavimo oz. goljufom niste dali dovolj časa, da bi iz vašega računa dvignili denar. |