25. Slovenski oglaševalski festival, ki je potekal med 7. in 8. aprilom v Portorožu in je postregel z odličnim programom in vsebino, si bomo pri Novi KBM še posebej zapomnili. Pod letošnjim sloganom festivala, »Samo dobre zgodbe preživijo«, smo prejeli kar tri nagrade za kampanjo Gladko bančništvo, in sicer zlato v kategoriji Digitalno komuniciranje, veliko nagrado za Oznamčene in ustvarjene vsebine ter veliko nagrado v kategoriji Digitalne komunikacijske akcije.
![Nova KBM]()
Alenka Senčar, direktorica Sektorja marketinga in korporativnega komuniciranja v Novi KBM, je ob prevzemu nagrad dejala: »Vsi delamo za aplavze. Teh je bilo na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu veliko. Tudi Nova KBM jih je bila deležna. Veseli smo, da krojimo vrh inovativnih in kreativnih rešitev tudi v oglaševanju. Hkrati smo ponosni, da so te prepoznavne in nagrajene tudi v stroki. Da pa kipci v vetrini ne bi izgubili na veljavi, nas v prihodnje čaka veliko še dela. Na lovorikah starih zgodb namreč ne moremo živeti. Preživijo samo tisti, ki novih zgodb nikoli ne nehajo pisati.«
![Nova KBM]()
![Nova KBM](/undefined.ci.7042.png?master=40)
![Nova KBM](/undefined.ci.7039.png?master=40)
Alenka Senčar, direktorica Sektorja marketinga in korporativnega komuniciranja v Novi KBM, je ob prevzemu nagrad dejala: »Vsi delamo za aplavze. Teh je bilo na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu veliko. Tudi Nova KBM jih je bila deležna. Veseli smo, da krojimo vrh inovativnih in kreativnih rešitev tudi v oglaševanju. Hkrati smo ponosni, da so te prepoznavne in nagrajene tudi v stroki. Da pa kipci v vetrini ne bi izgubili na veljavi, nas v prihodnje čaka veliko še dela. Na lovorikah starih zgodb namreč ne moremo živeti. Preživijo samo tisti, ki novih zgodb nikoli ne nehajo pisati.«
![Nova KBM](/undefined.ci.7037.png?master=40)
![Nova KBM](/undefined.ci.7038.png?master=40)
![Nova KBM](/undefined.ci.7040.png?master=40)
Prejete nagrade so dokaz, da je kampanja med vsemi prijavljenimi izstopala, saj se na inovativen način loteva izziva, kako mladim predstaviti bančne storitve, ki jih v resnici ne pritegnejo. Tako smo s pomočjo našega priljubljenega ambasadorja Filipa Flisarja, ki storitvam Nove KBM tako zaupa, da je zanje pripravljen staviti največ, kar lahko – svoje slavne brke, mladim predstavili sodobne bančne rešitve. Te smo poživili s serijo treh napetih izzivov, v katerih se Filip z opravljanjem bančnih storitev pomeri s skrivnostnimi depilacijskimi izzivalci, ki želijo vzeti skalp njegovim brkom.
![Nova KBM](/undefined.ci.7041.png?master=40)