Nova KBM

Plačilne kartice oddaja reklamacije | NKBM

Plačilne kartice oddaja reklamacije

Začnite tipkati, kar iščete

PLAČILNE KARTICE - ODDAJA REKLAMACIJSKE VLOGE

Ste zaznali neodobrene transakcije s plačilno kartico ali druge nepravilnosti, povezane s poslovanjem s kartico? Če so sporne transakcije že vključene na izpisek, lahko reklamacijo oddate z izpolnitvijo spodnjega obrazca. 

ODDAJA OBRAZCA    NAVODILA

Postopek oddaje reklamacijske vloge

Preko spleta


OBRAZEC          NAVODILA 

 

 

Izpolnite Obrazec. V pomoč naj vam bodo Navodila za izpolnjevanje.
 
Obrazec shranite na svoj računalnik ali mobilni telefon.
 
V spodnjo reklamacijsko vlogo vnesite zahtevane osebne podatke, naložite izpolnjen obrazec in priloge, ki so glede na vrsto reklamacije zapisane v obrazcu.
 
Za potrditev reklamacijske vloge vas bomo poklicali iz našega kontaktnega centra. Reklamacijske vloge, oddane prek spletne strani, bodo obdelane v najkrajšem možnem času, najkasneje pa naslednji delovni dan.
 
       
 
S klicem v kontaktni center
Potrebujete pomoč pri izpolnjevanju obrazca? Pokličite nas na 080 17 70. Na voljo smo vam vsak delovnik med 8. in 19. uro.

Potrebujete le:
 
pravilno mobilno številko v našem registru komitentov in
 
geslo za dostop do spletne banke ali geslo za uporabo naših telefonskih storitev.