Nova KBM

Kontaktni center | NKBM

Kontaktni center, kontaktirajte nas, Contact us

Začnite tipkati, kar iščete

KAJ VAM PONUJA KONTAKTNI CENTER?


Hitro in enostavno do informacij, tudi 24 ur na dan.






 
 

Nova KBM

Avtomatske storitve, ki so vam na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu preko glasovnega odzivnika na številki 080 17 70 ali spletnega klepetalnika Nika:


  stanje na osebnem računu,

  pregled zadnjih 5 transakcijah na osebnem računu,

  stanje kredita

 
 stanje in pregled odprtih izvršb.

Nova KBM

Za uporabo avtomatskih storitev potrebujete le svojo davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki.

Postopek avtentikacije je enostaven, skozenj vas vodi odzivnik. Po uspešni avtentikaciji boste prejeli SMS sporočila z zahtevano informacijo.
 


Nova KBM
DELOVNI ČAS

vsak delovni dan med 8. in 19. uro

na številki 080 17 70

ali

+386 2 229 2760 (za klice iz tujine).

 

Enostavno, varno in hitro – pravi trenutek za vse informacije brez obiska poslovalnice.

 

 

Nova KBM 

Ostale storitve

 
 sprememba dnevnega limita na plačilni kartici

 
 ukinitev in predčasno naročilo nove kartice

  predčasna aktivacija obnovljene kartice

 
 sprememba dnevnega limita preko spletne ali mobilne banke za imetniške in pooblaščene račune
 
 blokada izgubljene ali ukradene kartice
 
 aktivacija varnostnega SMS obveščanja
 
 aktivacija varnih spletnih nakupov na debetni kartici in kartici z odloženim plačilom
 
 razdelitev nakupa na obroke na kartici z odloženim plačilom Visa
 
 aktivacija Osebnega Plus računa
 
 uvrstitev kartice na white listo na željo stranke

 
sprememba mesečnega limita na kartici z odloženim plačilom
 
  blokada in deblokada spletne in mobilne banke

 naročilo QR kode za poslovno spletno banko
 
 blokada spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net
 
 sprejem in potrditev vloge pri oddaji kartične reklamacije
 
 sprememba kontaktnih podatkov (elektronski naslov in telefonska številka)
 
 sprememba naslova za pošiljanje pošte
 
 naročilo PIN številke za debetno kartico ali kartico z odloženim plačilom
 
 aktivacija ali deaktivacija E-Obvestil
 
 aktivacija ali deaktivacija storitve FLIK
 
 pridobitev ali ukinitev GDPR soglasja
 
 nastavitve obveščanja o stanju in prometu na TRR

 
zapiranje transakcijskega računa na daljavo v primeru, da se nahajte v tujini

 naknadno naročilo izpiskov za transakcijski račun.

*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.

Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona.

 
kontakti skrbnikov za podjetja

ALI STE VEDELI?

 
S klicem na brezplačno telefonsko številko 080 17 70 lahko obstoječe stranke:
  • sklenete Paket Komplet
  • oddate naročilo za kartico z odloženim plačilom Visa
  • naročite dovoljeno prekoračitev stanja (limit)
  • sklenete Kredit Naprej
  • sklenete zavarovanje kartice, zavarovanje limita, zavarovanje kredita
  • sklenete nezgodno in turistično zavarovanje.
 

Pogosta vprašanja in odgovori:

Kdaj je na voljo Kontaktni center Nove KBM?

Avtomatske storitve so vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure na telefonski številki 080 17 70.

Kako uporabljamo avtomatske storitve?

Za uporabo avtomatskih storitev (stanje in zadnjih 5 transakcij na osebnem računu, stanje kredita ter stanje in pregled odprtih izvršb) na telefonski številki 080 17 70 ali spletnem klepetalniku Niku potrebujete davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki (v poslovalnici ob odprtju računa ali kadarkoli kasneje).

Kako se avtenticiramo preko interaktivnega glasovnega odzivnika (IVR)?
  1. Če ste uporabnik spletne banke Bank@Net, boste za avtentikacijo potrebovali 6-mestno geslo, ki ga uporabljate za prijavo v Bank@Net. Svoje geslo boste odtipkali na številčnici svojega telefona. Po uspešni avtentikaciji vam bomo želene informacije posredovali v obliki SMS sporočila na vašo mobilno telefonsko številko.
  2. Če niste uporabnik spletne banke Bank@Net, boste za avtentikacijo poklicali agenta v Kontaktnem centru in vam bo on pomagal pri kreiranju enkratnega gesla.
  3. Kadar vas IVR poveže z agentom, vam le-ta lahko kot eno izmed možnosti ponudi tudi avtentikacijo preko video klica.
Kdo je asistent Niko?

Na spletni strani Nove KBM se lahko vse dni v tednu, 24 ur na dan, poslužite uporabe spletnega klepetalnika, kjer vam na pomoč pri iskanju informacij priskoči naš virtualni asistent Niko.

Katere bančne storitve poleg avtomatskih še lahko opravim preko Kontaktnega centra?

V Kontaktnem centru za vas med delovnim časom opravljamo tudi naslednje storitve:

  • sprememba dnevnega limita na plačilni kartici
  • ukinitev in predčasno naročilo nove kartice
  • predčasna aktivacija obnovljene kartice
  • sprememba dnevnega limita preko spletne ali mobilne banke za imetniške in pooblaščene račune
  • blokada izgubljene ali ukradene kartice
  • aktivacija varnostnega SMS obveščanja
  • aktivacija varnih spletnih nakupov na debetni kartici in kartici z odloženim plačilom
  • razdelitev nakupa na obroke na kartici z odloženim plačilom Visa
  • aktivacija Osebnega Plus računa
  • uvrstitev debetne kartice na črno listo ali umik kartice s črne liste
  • sprememba mesečnega limita na kartici z odloženim plačilom 
  • blokada in deblokada spletne in mobilne banke
  • naročilo QR kode za poslovno spletno banko
  • blokada spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net
  • sprejem in potrditev vloge pri oddaji kartične reklamacije
  • sprememba matičnih podatkov (elektronski naslov in telefonska številka)
  • sprememba naslova za pošiljanje pošte
  • naročilo PIN številke
  • aktivacija ali ukinitev E-Obvestil
  • aktivacija ali deaktivacija storitve FLIK
  • pridobitev ali ukinitev GDPR soglasja
  • naročilo, sprememba ali ukinitev servisa Hibis obveščanje
  • informacije o delovnem času poslovalnic
  • informacije o menjalnih tečajih
  • zapiranje transakcijskega računa na daljavo
  • naknadno naročilo izpiskov za transakcijski račun.

*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.

Ali lahko geslo za uporabo telefonskih storitev uporabim večkrat?
Da, vaše geslo za telefonske storitve je trajno in ga lahko uporabite večkrat.
Kaj storim, če pozabim geslo za telefonske storitve?
S pomočjo odzivnika si lahko ustvarite novo geslo, potrebujete le mobilni telefon in vašo Visa debetno kartico.
Kaj se zgodi, če narobe vnesem geslo za telefonske storitve?

V tem primeru vam bo pri izvedbi storitev v delovnem času Kontaktnega centra pomagal naš svetovalec.

Ali lahko prekličem kartico tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra?

Lahko. Preklic kartice je na voljo tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra, 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za klice iz tujine pokličite na tel. št. +386 2 229 2760.

Ali mi lahko pomagate pri uporabi spletne banke?

Naši svetovalci vam lahko pomagajo tudi pri prijavi in uporabi spletne banke Bank@Net ter mobilne banke mBank@Net.

nakupi na obroke visa plačilna kartica nove kbm

Nakupi na obroke
 

S plačilno kartico z odloženim plačilom Visa Nove KBM nakup razdelite na obroke ali cel mesec nakupov plačajte le enkrat na mesec.


VEČ O TEM

 
potrošniški kredit izjemna ponudba brez stroškov odobritve

Kredit Naprej



S Kreditom Naprej si lahko zagotovite do 40.000 evrov. Popolnoma pregledno in brez skritih stroškov.


VEČ O TEM
 
turistično zavarovanje potovanje tujina covid kritje popust premija

Zavarovanja



Poskrbite za svojo finančno varnost v primeru nepričakovanih dogodkov.
 


VEČ O TEM
 
mobilna banka mbank@net digital

Kako uporabljati spletno in mobilno banko?


Preberite si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

POMOČ
 
 
paket komplet nova kbm odpri digitalno

Paket Komplet 


Zmagovalna kombinacija storitev v Paketu Komplet vam omogoča vrsto ugodnosti. 

VEČ O TEM

 
Nova KBM

Pozabljeno geslo za spletno banko?


Pozabljeno uporabniško ime ali geslo si lahko ponastavite kar sami tukaj:

ODKLEPANJE