Nova KBM

Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM | NKBM

Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM

Začnite tipkati, kar iščete

Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM

9 september 2021
OBVESTILA
Danes smo zaznali povečano število prevar na podlagi SMS-sporočil, poslanih strankam Nove KBM s pozivom, naj kliknejo na povezavo, ki vodi na lažno spletno stran. Opozarjamo, da so takšna sporočila zlonamerna in jih banka ni poslala, zato stranke prosimo, da povezave v sporočilu ne odpirajo.
 

Ob tem poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam SMS- ali e-sporočil s pozivi, da vnesete podatke o karticah (npr. številko PIN), gesla za dostop do spletne ali mobilne banke ali druge podobne podatke.

Če menite, da ste dobili takšno lažno sporočilo in ste vnesli svoje podatke, vam svetujemo, da pokličete kontaktni center Nove KBM na telefonsko številko 080 17 70.

Svetujemo vam, da:

  • neznancem ne zaupajte podatkov svoje bančne kartice
  • podatkov vaše bančne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali po telefonu
  • banka ne bo nikoli zahtevala vnos prijavnih podatkov prek elektronskih sporočil
  • pred prijavo v spletno banko zmeraj preverite spletni naslov – ta se mora glasiti www.nkbm.si
  • si več o aktualnih prevarah lahko preberete na naši spletni strani , dosegljivi pa smo vam tudi na elektronskem naslovu prevare@nkbm.si.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.