Nova KBM

Lažna sporočila v imenu Nove KBM | NKBM

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

Začnite tipkati, kar iščete

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

7 januar 2021
OBVESTILA
Danes smo zaznali povečano število prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti v imenu Nove KBM. Ob tem poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam e-sporočil, kamor bi morali vnašati podatke o karticah, gesla ali druge podobne podatke.
 

Doslej zaznan postopek prevare:

• stranka prejme lažno elektronsko pošto, v kateri jo je ''Nova KBM'' obvestila, da je zaradi posodobitev spletnega varnostnega sistema potrebna prijava oziroma aktivacija 

• po kliku na priloženo povezavo se odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net, mBank@Net ali mDenarnic@ - svetujemo, da ne vpisujete podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave.

• ko stranka vnese svoje podatke, v večini primerov na mobilni telefon prejme SMS z enkratnim geslom za potrditev spletnega plačila oz. nakupa.

Če menite, da ste dobili takšno lažno elektronsko sporočilo in ste vnesli svoje podatke, vam svetujemo, da nemudoma prekličete svojo kartico tako, da pokličete klicni center Bankarta na telefonsko številko 01 583 41 83 ali kontaktni center Nove KBM na telefonsko številko 080 17 70. Kartico, ki je bila zlorabljena, lahko prekličete 24 ur na dan, tudi med vikendi in prazniki. 

Svetujemo vam, da:

• neznancem ne zaupajte podatkov svoje bančne kartice
• podatkov vaše bančne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali po telefonu
• banka ne bo nikoli zahtevala vnos prijavnih podatkov prek elektronskih sporočil
pred prijavo v spletno banko zmeraj preverite spletni naslov 
• si več o aktualnih prevarah lahko preberete na naši spletni strani www.nkbm.si/varno-poslovanje, dosegljivi pa smo vam tudi na elektronskem naslovu prevare@nkbm.si.


Nova KBM


Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.

Vaša Nova KBM