Postopek prevare:
- prejmete lažno elektronsko pošto, v kateri vas ''Pošta Slovenije'' obvešča, da vaš paket čaka na dostavo in da morate plačati le še stroške dostave/pošiljanja
- po kliku na priloženo povezavo, se vam odpre lažna spletna stran in obrazec, v katerega morate vnesti podatke za plačilo (podatke bančne kartice)
- ko vnesete podatke svoje bančne kartice, na mobilni telefon prejmete SMS z enkratnim geslom za spletni nakup (POZOR: vrednost transakcije ni takšna kot piše v elektronskem sporočilu – nizki zneski, ampak lahko presega tudi 1.000 EUR)
- goljuf pridobljene podatke zlorabi in vašo kartico uporabi za nakupe na drugih spletnih mestih ter povzroči precejšnjo finančno škodo.
Svetujemo vam:
- da sporočilo ignorirajte, ne klikajte na priložene povezave in ne odgovarjajte! Pošta Slovenije v nobenem primeru dostave ne pogojuje s plačilom vnaprej.
- sporočilo čim prej izbrišete.
- če ste v obrazec že vnesli podatke svoje bančne kartice, kartico čim prej blokirajte preko klicnega centra ali v eni od naših poslovalnic.
- da bodite pozorni, takšna lažna sporočila lahko prejmete tudi od drugih znanih dostavnih služb.
Spremljajte naš kotiček Varno poslovanje, kjer opisujemo vse najpogostejše prevare in načine, kako se jim izogniti. Na voljo na smo tudi na elektronskem naslovu prevare@nkbm.si.