Nova KBM

mBank@Net com | NKBM

mBank@Net com

Začnite tipkati, kar iščete

mBANK@NET COM

Mobilna banka za poslovne uporabnike.




 

Nova KBM

Mobilnost

Banka z vami, kjerkoli imate s seboj mobilno napravo. Poslovanje 24 ur na dan, vse dni v letu.

POSTANITE UPORABNIK
 

Nova KBM

Enostavno
 

Poenostavljena prijava in potrjevanje nalogov s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza*.

*Prepoznava obraza je omogočena le na napravah z operacijskim sistemom iOS.
 

Nova KBM

Varnost

Dostop z varnim sistemom mobilnega žetona mŽeton.



 
 

Kaj omogoča mobilna banka mBank@Net com?

 
  • Ustvarjanje gesla za vstop v spletno banko Bank@Net com
  • Oddaljeno podpisovanje paketov nalogov, predhodno pripravljenih v spletni banki Bank@Net com in elektronski banki eBank@Net com
  • Ustvarjanje plačilnega naloga v domačem in tujem plačilnem prometu
  • Pregled nad prejetimi e-računi in plačevanje e-računov
  • Shranjevanje predlog plačilnih nalogov
  • Možnost hitrega plačila položnic preko QR kode s funkcijo Slikaj in plačaj
  • Stanje in promet na vseh računih in kreditnih karticah, na katerih je uporabnik pooblaščen
  • Začasna blokada in oblokada kartic z odlogom plačila
  • Pregled stanja na kreditih in depozitih
  • Prejemanje potisnih sporočil ob prejemu plačilnega naloga v podpis, prejemu e-računa in prejemu sporočila banke
  • Informativni prikaz tečajne liste
  • Izmenjava sporočil z banko
  • Pregled poslovne mreže bankomatov in poslovnih enot
 

Pogosta vprašanja pri uporabi mobilne banke mBank@Net com

Kako namestiti mobilno banko mBank@Net com?
  • Na mobilno napravo naložite aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App store:
Nova KBM  Nova KBM
  • Aktivirajte mobilni žeton, pri čemer uporabite aktivacijsko kodo, ki ste jo od banke prejeli na elektronski naslov, in registracijsko številko, ki ste jo prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona:
 Nova KBM

Nova KBM
  • Po aktivaciji mobilnega žetona nastavite PIN številko za vstop v mobilno banko mBank@Net com, s katero se boste vedno prijavljali v mobilno banko. Pri tem upoštevajte nekaj pravil:
  1. številka ne sme biti preprosta (npr. 123456 ali 111111),
  2. številka ne sme biti berljiva z obeh strani (npr. 123321),
  3. številka ne sme vsebovati zaporednih znakov (npr. 123456).

Nova KBM
Ali lahko uporabljam mobilno banko mBank@Net com samostojno, brez spletne banke Bank@Net com ali elektronske banke eBank@Net com?
Da. Mobilno banko lahko uporabljate samostojno.
Trenutno uporabljam spletno banko Poslovni Bank@Net com, rad pa bi pričel tudi z uporabo mobilne banke mBank@Net com. Kaj moram storiti?
Sočasna uporaba spletne banke Poslovni Bank@Net in Halcom rešitve (elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in/ali mobilne banke mBank@Net com) ni mogoče. V kolikor želite pričeti uporabljati mobilno banko mBank@Net com, se oglasite pri svojemu bančnemu skrbniku, pri katerem boste izpolnili prijavne obrazce. Od trenutka prijave mobilne banke mBank@Net com, bo vaša spletna banka Poslovni Bank@Net na voljo le še za pregledovanje zgodovine transakcij.
Pozabil/zaklenil sem PIN za vstop v mobilno banko mBank@Net com. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. V kolikor uporabljate spletno banko Bank@Net com in vanjo dostopate s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Svoj stari mobilni telefon sem zamenjal za novega. Kaj naredim, da bom lahko mobilno banko mBank@Net com uporabljal tudi na novem mobilnem telefonu?
Na svoj novi mobilni telefon morate najprej namestiti aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem morate naročiti nov mobilni žeton. V kolikor uporabljate spletno banko Bank@Net com in vanjo dostopate s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton. Ko prejmete novo aktivacijsko kodo in registracijsko številko, sledite postopku za aktivacijo mobilnega žetona znotraj mobilne aplikacije mBank@Net com na svojem novem mobilnem telefonu. Po aktivaciji mobilnega žetona boste določili novo geslo PIN za vstopanje v mobilno banko in s tem je postopek namestitve mobilne banke mBank@Net com zaključen.

Kako do poslovne mobilne banke?

Nova KBM

Posvetujte se z nami


Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte naše skrbnike, ki vam bodo z veseljem pomagali pri vaši končni odločitvi.


 
 
Nova KBM

Pošljite povpraševanje


Smo vas prepričali z našo ponudbo?
Pošljite nam vaše povpraševanje.




ZANIMA ME