Podpiramo banko pri doseganju njenih strateških, poslovnih in finančnih ciljev, v sodelovanju z vsemi poslovnimi področji v banki, ob tem pa hkrati ščitimo banko tako, da vzpostavljamo in spodbujamo kulturo, ki spodbuja etično ravnanje, zavezanost k poslovanju v skladu z zakonodajo ter tako, da krepimo vrednote zaupanja, odgovornosti, odličnosti, poštenosti, pripadnosti in integritete, ki so pomemben del Kodeksa ravnanja Nove KBM.
Svetujemo banki pri odkrivanju tveganj skladnosti, regulatornih rešitev, krepitev institucionalne skladnosti z učinkovitimi programi izobraževanja in na ta način tudi ohranjamo ugled banke. Spodbujamo vse, ki imajo razlog za sum, da je prišlo v banki do kršitve kakšnega zakona, predpisa, Kodeksa ravnanja ali katere koli politike in postopka, naj takoj sporočijo, kaj o tem vedo oziroma sumijo, pri čemer zagotavljamo, da so lahko brez strahu pred povračilnimi ukrepi.
Pomagamo zagotavljati, da v banki ne prihaja do uhajanja informacij ali podatkov in da je v celotni banki sprejeta kultura skladnosti poslovanja, kar Novi KBM omogoča doseganje konkurenčne prednosti tudi na osnovi skladnosti poslovanja.