Nova KBM

Nov spletni klepet in virtualni bančni strokovnjak Niko | NKBM

Digitalizacija je prednostno razvojno področje naše banke. Produkte razvijamo v skladu s potrebami in željami naših strank, med katerimi uporaba digitalnih poti za opravljanje bančnih storitev nenehno narašča.

Začnite tipkati, kar iščete

Nov spletni klepet in virtualni bančni strokovnjak Niko

24 junij 2020
OBVESTILA
Digitalizacija je prednostno razvojno področje naše banke. Produkte razvijamo v skladu s potrebami in željami naših strank, med katerimi uporaba digitalnih poti za opravljanje bančnih storitev nenehno narašča. Podpori, zaradi katere našim strankam ni potrebno obiskati poslovalnice, smo dodali spletni klepet in klepetalnega robota Nika - izobraženega, prijaznega gospoda srednjih let, s šarmantnim glasom, ki priskoči na pomoč z nasvetom, ko ga stranka dejansko potrebuje.
 
Klepetalni robot Niko je novi virtualni bančni strokovnjak za kredite, račune in pakete, ki vam prek naše spletne strani svetuje o potrošniškem kreditu Naprej in Stanovanjskem kreditu ter vam predstavi prednosti in ugodnosti paketov Komplet in Premium. Tudi Niko je zavezan k visokim standardom varnosti v poslovanju, zato mu med klepetom stranke lahko zaupajo svoje podatke, naši bančni strokovnjaki pa stranko pokličejo v najkrajšem možnem času in posredujejo dodatne informacije o storitvi, za katero je stranka izkazala interes. Nekatere storitve lahko ob ustrezni identifikaciji bančni strokovnjaki s stranko tudi zaključijo kar prek telefona.
Nova KBM je najdostopnejša banka v državi, s klepetalnim robotom Nikom pa se je naša mreža točk, na katerih lahko stranke dobijo celovite informacije o bančnih storitvah in produktih, povečala za dodatno virtualno točko, ki je strankam na voljo 24 ur dnevno.

Kdo je Niko?

Niko je spletni klepetalni robot. Najdete ga na spletni strani www.nkbm.si v spodnjem desnem kotu kot rdeč klepetalni oblaček. Trenutno je Niko še začetnik, ki vas le usmeri v aktualne bančne produkte, v delovnem času poveže s svetovalcem Kontaktnega centra, izven delovnega časa pa vas prosi za kontaktne podatke (telefonsko številko ali email naslov), na katere vas prvi naslednji delovni dan kontaktirajo svetovalci KC.

Kaj je njegov namen?

Niko šarmantni, prijazni svetovalec bo vztrajno nadgrajeval svoje znanje in tehnične sposobnosti. Trenutno Niko na spletni strani pomaga strankam NKBM in tistim, ki bodo to šele postali, izraziti zanimanje za določene produkte.

V katero smer ga bomo razvijali?

Nikov način učenja so dodani scenariji za določen produkt. Že v juliju in avgustu pripravljamo nove scenarije za kreditno kartico. Z malo večjo nadgradnjo mu bomo omogočili tudi informativne izračune kreditov, direktno v klepetu. Po končani »osnovni šoli«, pa bo Niko začel graditi knjižnico znanja, s pomočjo ključnih besed.
Lepo vas vabimo, da z njim poklepetate in mu zaupate svoje kontaktne podatke, tako vas bodo pozdravili tudi svetovalci iz Kontaktnega centra.