Odprti in proaktivni odnosi z vsemi deležniki v socialnem okolju so temelj našega razumevanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. K vsem odnosom pristopamo strateško, kar pomeni, da zasledujemo cilje, upravljamo njihovo uresničevanje, merimo uspešnost in izvajamo proces nenehnih izboljšav.
Nova KBM je med vidnejšimi pokrovitelji in donatorji številnih športnih, kulturnih ter izobraževalnih in dobrodelnih prireditev po vsej Sloveniji. Sponzorstva in donacije transparentno usmerjamo v tiste projekte, dejavnosti ali aktivnosti, ki podpirajo naše strateške usmeritve in poslovne cilje, vidimo pa jih kot priložnost za razvoj pristnega partnerskega odnosa z večplastnimi pozitivnimi učinki, ki se odražajo v širšem okolju.
Zaveza odličnosti in odlična uporabniška izkušnja je eden od strateških stebrov uresničevanja naše poslovne strategije. Odličnost do strank je ključni del naše ambicije in vizije, da postanemo najboljša banka v Sloveniji. Zaupanje gradimo s prijaznimi in strokovnimi zaposlenimi ter enostavno bančno izkušnjo.
Zaposleni so prvi ambasadorji naše organizacije. Zavedamo se, da k uspehu in rasti največ pripomorejo zadovoljni in zavzeti zaposleni, ki so za svoje delo ustrezno usposobljeni in nagrajeni. Prizadevamo si postati najbolj zaželen delodajalec v sektorju finančnih storitev, zato so zagotavljanje enakih možnosti, zavzetost zaposlenih ter skupna vizija in vrednote najpomembnejši dejavniki pri razvoju kompetenc zaposlenih.
Banka namenja ustrezno pozornost odnosom z mediji. Strokovne službe na tem področju zagotavljajo ustrezno podporo medijem pri objektivnem poročanju in udejanjanju pravice javnosti do obveščenosti. Vzpodbujamo pozitivno in strokovno prisotnost banke v javnosti, pomoč pri razumevanju bančnih vsebin ter proaktivno komuniciranje družbeno odgovornih in trajnostno naravnanih tem.