Odličnost, za katero si na vseh področjih poslovanja prizadevamo zaposleni naše banke, je prepoznana in cenjena širše. To potrjujejo tudi številne raziskave, ki postavljajo Novo KBM v vrh prepoznavnosti med blagovnimi znamkami na slovenskem bančnem trgu. Že tretje leto zapored smo prejeli naziv Superbrands, ki potrjuje, da je blagovna znamka Nova KBM dokazano edinstvena, jo potrošniki poznajo, ji zaupajo in se z njo poistovetijo.
Naziv Superbrands nosi v Sloveniji manj kot 1 % blagovnih znamk, ki obstajajo na trgu, poleg potrošnikov pa blagovne znamke, ki si zaslužijo ta prestižen naziv, ocenjuje tudi strokovni svet. Zato je uvrstitev med najbolj uspešne, med blagovne znamke, ki odstopajo od konkurence na trgu, za Novo KBM veliko priznanje za preteklo in hkrati obveza za delo v prihodnje. Naziv Superbrands pomeni dodatno potrditev uspešnega uresničevanja naše vizije postati najboljša banka v državi, h kateremu z zavzetim in na stranke orientiranim delom prispevamo vsi. Najboljše povezuje zaupanje, zato si ga bomo tudi v prihodnje prizadevali ohraniti oz. poglobiti.