Lastnika sistema Moneta sta Nova KBM in Telekom Slovenije. »Moneta kot odprt slovenski plačilni sistem ponudnikom blaga in storitev nudi dodatno možnost brezgotovinskega prejema plačil, uporabnikom pa omogoča prijazen, varen in enostaven nakup z mobilnim telefonom, ki ga imajo vedno pri roki. Pri tem uporabniki račun za porabo poravnajo enkrat mesečno. Zadovoljni smo, da so prednosti, ki jih Moneta prinaša, prepoznali tudi v družbi OMV. Verjamemo, da bo s tem brezgotovinsko plačevanje z mobitelom še bolj privlačno za širok krog uporabnikov,« je ob tem povedala Nina Strajnar, vodja skupine Moneta v Telekomu Slovenije.
»Z vključitvijo v sistem Moneta smo uporabniško izkušnjo, ki jo gostom nudimo na naših bencinskih servisih, dvignili na še višjo raven. Pri tem smo upoštevali želje in potrebe naših gostov ter jim ponudili dodatno brezgotovinsko možnost plačevanja, ki omogoča tekoč, nemoten in hiter nakup. Tako lahko gostje odslej na priročen in varen način plačilo opravijo kar prek mobilnega telefona, kar je še posebej priročno v primerih, ko je bankomat predaleč, ali če se zgodi, da pozabijo denarnico,« pravi Sarita Neumayr, vodja podpore prodaje in ITC - R v OMV Slovenija.
Sistem brezgotovinskega plačevanja z mobilnim telefonom Moneta komitentom Nove KBM in Poštne banke Slovenije ter naročnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije, Debitela in Si.mobila, uporabnikom Mobi omogoča plačilo na več tisoč plačilnih mestih po vsej Sloveniji. Z varnostno kodo PIN, ki si jo uporabnik nastavi sam, so plačila, opravljena z Moneto, še dodatno zavarovana. Prav tako si lahko limit mesečne porabe vsak uporabnik prilagodi prek uporabniških strani Monete. Uporabniki službenih mobitelov lahko za Moneto uporabljajo storitev Ločen račun, prek katerega krijejo stroške zasebne rabe.
![undefined](/undefined.ci.6863.png?master=40)
Več informacij o Moneti Nove KBM, pa na https://www.nkbm.si/moneta.