V preteklih letih je Nova KBM opravila izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Naše delo na področju družbene odgovornosti smo letos nadgradili z uvedbo celovite ESG strategije, s katero v naše poslovanje uvajamo ukrepe na področju varovanja naravnega okolja in obvladovanja podnebnih sprememb, prispevamo k družbenemu razvoju ter skrbimo za visoke standarde korporativnega upravljanja.
Odgovorno kreditiranje in investiranje, zeleno financiranje, ozaveščanje o finančni pismenost, znižanje bančnega ogljičnega odtisa za 36 odstotkov v letu 2021, uspešna digitalizacija in večkrat nagrajeno spletno in mobilno bančništvo, brezpapirno poslovanje, večletni projekt Klik za okolje – Tiskaj manj, certifikat Voda iz pipe, odmevna sponzorstva in donacije, visoko zadovoljstvo strank in zaposlenih, s kodeksom ravnanja usklajeno delovanje, so le nekatere od aktivnosti, ki jih v banki dejavno izvajamo. Družbeno odgovorne in ostale ESG aktivnosti so pomemben del naše organizacijske kulture, zato vanje redno vključujemo zaposlene in jih spodbujamo k sodelovanju. Dosežki banke in prejeta strateška nagrada HORUS prispevajo k temu, da je blagovna znamka Nove KBM med strankami, poslovnimi partnerji in vsemi drugimi, ki z banko sodelujejo, še bolj cenjena in prepoznana.